مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 18:052017-05-11اقتصادي

مطالبات چایکاران هفته آینده پرداخت می شود


استاندار گیلان در بازدید از کارخانه چای در املش از پرداخت مطالبات چایکاران در اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 20 هزار تن برگ سبز چای به ارزش حدود 48 میلیارد تومان برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی نجفی در بازدید از یکی از کارخانه های چای املش، گفت: با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور 50 میلیارد تومان برای پرداخت بهای خرید تضمینی برگ سبز چای تخصیص یافت.

استاندار گیلان با بیان اینکه با ابلاغ این اعتبار، پرداخت مطالبات چایکاران از اوایل هفته آینده آغاز می شود، اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 20 هزار تن برگ سبز چای به ارزش حدود 48 میلیارد تومان برداشت شده است.

وی با بیان اینکه توجه به چایکاران و کشاورزان از دغدغه های مهم دولت یازدهم بوده است تصریح کرد: افزایش 73 درصدی تولید برگ سبز چای، 108 درصدی نرخ خرید تضمینی، 234 درصدی درآمد چایکاران، 22 درصدی مساحت باغ های فعال چای و کاهش واردات چای، از نشانه های توجه دولت به چایکاران است.

استاندار گیلان در آیین افتتاح مجتمع تکثیر پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان رودسر گفت: 8 هزار پروژه عمرانی و صنعتی در سه سال گذشته در گیلان به بهره برداری رسید.

محمدعلی نجفی در آیین افتتاح مجتمع تکثیر پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: هرگونه قفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات چایکاران هفته آینده پرداخت می شود

مطالبات چایکاران هفته آینده پرداخت می شود